‌‌

ماموران گردان تکاوری ۱۱۶ بعد از تعقیب و گریز با بی توجهی متهمان به دستور ایست ماموران ضمن رعایت اصول تیراندازی به خودرو متهمان تیراندازی می کنند.

به گزارش مشرق، سرهنگ "علی پورنخعی" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری پلیس اظهار کرد: شب گذشته ماموران گردان تکاوری ۱۱۶ کهنوج حین ایست بازرسی و کنترل تردد خودروهای عبوری در جاده کهنوج-دانشگاه آزاد به خودرو سمند مشکوک و متوجه سرقتی بودن آن می شوند که به تعقیب و مراقبت از خودرو ادامه می دهند.

وی افزود: ماموران گردان تکاوری ۱۱۶ بعد از تعقیب و گریز با بی توجهی متهمان به دستور ایست ماموران ضمن رعایت اصول تیراندازی به خودرو متهمان تیراندازی می کنند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه با استعلام صورت گرفته خوردو متهمان سرقتی بوده و حامل محموله مواد مخدر که قصد انتقال و پخش آن را داشته اند، بیان کرد: پس از طی مسافتی خوردو متهمان متوقف که متاسفانه در درگیری ماموران با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از کارکنان گردان تکاوری ۱۱۶ کهنوج به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

فرمانده گردان تکاوری ابوذر یگان ویژه پاسداران فراجا خاطرنشان کرد: طی بررسی های به عمل آمده از خودرو متهمان مقدار بیش از ۲۹۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

پلیس نام مامور به شهادت رسیده را شهید یاسین ملایی نژاد اعلام کرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    4 0
    خیلی متاثر و متاسفیم و نهایت همدردی را باخانواده شهید بزرگوار و همکارانشون داریم🥺🖤
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    2 0
    خدا یا به پلیس ایران جسارت وقاطعیت کشتن مجرمان و تبهکاران بده در ایران برعکس تمام کشورهای دنیا به جای معدوم شدن مجرم و قاچاقچی پلیس شهید میشه
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    2 0
    من نمی‌دونم یا تعریف تکاور رو اشتباه فهمیدم یا اینکه تکاوران ما خیلی راحت از دست میرم اونم در حالیکه مجرمین هم موفق به فرار میشن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس